Тошкент логотипи учун овоз бериш жараёни якунланди.
Тошкентда жойлашган MA'NO бренд агентлиги пойтахт логотипи учун ўтказилган танловда ғолиб чиқди, дея хабар бермоқда Фергана.ру.
Танлов онлайн овоз бериш йўли орқали Туризмни ривожлантириш давлат қўмитаси томонидан ўтказилган.
Овоз бериш жараёни бошлангандан бир неча кун давомида россиялик таниқли дизайнер Артемий Лебедев студияси таклиф қилган логотип катта фарқ билан рақибларидан ўзиб кетган. Бироқ жараён якунига бир неча кун қолганда, MA'NO варианти, кутилмаганда, саккиз минг кўпроқ овоз йиғиб, ғолибга айланган.
Лебедев варианти эса тўртинчи ўрин билан кифояланган.
Тасодифий хабарлар
АҚШда икки бошли илон аниқланди
“Геноцидга томошабинмиз ва ҳеч нарса қилолмаяпмиз”. БМТ амалдори Фаластин учун истеъфога чиқди
Шанба ва якшанба кунлари май ойига хос бўлмаган об-ҳаво кузатилади – Ўзгидромет
Мбаппе “ПСЖ” сафида Европа чемпионлар лигасида ғалаба қозонмоқчи.
Дунёнинг “энг кир одами” чўмилганидан сўнг вафот этди