Тошкент логотипи учун овоз бериш жараёни якунланди.
Тошкентда жойлашган MA'NO бренд агентлиги пойтахт логотипи учун ўтказилган танловда ғолиб чиқди, дея хабар бермоқда Фергана.ру.
Танлов онлайн овоз бериш йўли орқали Туризмни ривожлантириш давлат қўмитаси томонидан ўтказилган.
Овоз бериш жараёни бошлангандан бир неча кун давомида россиялик таниқли дизайнер Артемий Лебедев студияси таклиф қилган логотип катта фарқ билан рақибларидан ўзиб кетган. Бироқ жараён якунига бир неча кун қолганда, MA'NO варианти, кутилмаганда, саккиз минг кўпроқ овоз йиғиб, ғолибга айланган.
Лебедев варианти эса тўртинчи ўрин билан кифояланган.
Тасодифий хабарлар
Президент қонунни имзолади. Шахсга доир маълумотларни қонунга хилоф равишда йиғганлик учун жавобгарлик белгиланди
Табиий газ энди огоҳлантиришсиз ўчирилмайди
Ўзбекистонда коронавирусга чалинганлар сони 50 000 нафарга яқинлашмоқда
Chechenistonda hukumatni tanqid qilgan o‘smirni televideniye orqali 46 daqiqa uzr so‘rashga majbur qilishdi
Абдулла Арипов Душанбега етиб борди