Тошкент логотипи учун овоз бериш жараёни якунланди.
Тошкентда жойлашган MA'NO бренд агентлиги пойтахт логотипи учун ўтказилган танловда ғолиб чиқди, дея хабар бермоқда Фергана.ру.
Танлов онлайн овоз бериш йўли орқали Туризмни ривожлантириш давлат қўмитаси томонидан ўтказилган.
Овоз бериш жараёни бошлангандан бир неча кун давомида россиялик таниқли дизайнер Артемий Лебедев студияси таклиф қилган логотип катта фарқ билан рақибларидан ўзиб кетган. Бироқ жараён якунига бир неча кун қолганда, MA'NO варианти, кутилмаганда, саккиз минг кўпроқ овоз йиғиб, ғолибга айланган.
Лебедев варианти эса тўртинчи ўрин билан кифояланган.
Тасодифий хабарлар
24-31 май кунлари Наманганда халқаро «Гуллар фестивали» ўтказилади
Эртадан Ўзбекистонда ҳаво кескин совиши кутилмоқда
Темир дафтар. Унга кириш осон, чиқиш қийинми?
«Ўзбекнефтгаз»: Бошқарув раиси Устюрт регионидаги табиий газ қазиб чиқарилиши, бурғилаш ишлари ва газ қувури лойиҳалари ҳолатини ўрганди (фото)
Ўзбекистонда коронавирусга чалинганлар 48 мингдан ошди